Усю корекційно-виховну роботу у дошкільному закладі ми проводимо як на спеціальних заняттях, так і в повсякденному житті. Педагоги групи — логопед, психолог, вихователі — тісно співпрацюють, прагнуть створення єдиного підходу в корекційно-виховній роботі. Цьому сприяє спільне вивчення змісту програми навчання й виховання в спеціальному дошкільному закладі та створення спільного плану роботи. Вихователь вивчає зміст не тільки тих розділів програми, за якими він безпосередньо проводить заняття, але й тих, які проводить логопед, оскільки правильне планування занять забезпечує необхідне закріплення матеріалу в різних видах діяльності дітей. Разом ми обговорюємо результати, що отримали під час спільного вивчення дітей (на заняттях і в повсякденному житті), проводимо спільну підготовку до всіх дитячих свят (логопед відбирає мовленнєвий матеріал, а вихователь закріплює його), розробляємо загальні рекомендації для батьків.
Основними завданнями корекційного навчання в старшій групі для дітей із ЗНМ у дошкільному закладі є:
- формування ірозвитокслухового та фонематичногосприймання, слухової пам´яті;
- формування звуковимови;
- формування навичок диференціації звуків;
- формування складової структури слова і звуконаповнювання складу;
- формування звуко-складового аналізу і синтезу слова;
- розширення лексичного запасу, формування зв´язного мовлення;
- розвиток пізнавальних процесів (мислення, образної оперативної пам´яті, слухової та зорової уваги, а також здібності до концентрації, розподілення і переключення уваги);
- удосконалення просторово-часових орієнтувань;
- розвиток дрібної моторики руки;
- розвиток конструктивного праксису;
- розвиток зображувально-графічних здібностей
Немає коментарів:
Дописати коментар